Το 2ο Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας στο 5ο Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών

Το σχολείο μας συμμετείχε με ιδιαίτερη επιτυχία στο «5ο Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών», το οποίο διοργανώθηκε από το 3ο Γυμνάσιο Βέροιας και πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Μαΐου 2026 στην Πλατεία Εληάς στη Βέροια.

Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τους εκπαιδευτικούς Γεωργούση Αθηνά, ΠΕ04.04 και Φωτιάδη Πολύκαρπο, ΠΕ04.05 και δύο ομάδες μαθητών, της Β’ Γυμνασίου που συμμετέχουν στο πολιτιστικό πρόγραμμα «Οι Φυσικές Επιστήμες σε Δράση!», καθεμία από τις οποίες παρουσίασε ένα διαφορετικό πείραμα, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον και αποσπώντας θετικά σχόλια από το κοινό.
Μικροί και μεγάλοι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εντυπωσιακά πειράματα, να αλληλεπιδράσουν με τις παρουσιάσεις και να μοιραστούν τη χαρά της ανακάλυψης και της επιστημονικής διερεύνησης. Η συμμετοχή των μαθητών μας σε τέτοιες δράσεις ενισχύει το ενδιαφέρον τους για τις Φυσικές Επιστήμες, καλλιεργεί τη δημιουργικότητα και την ομαδικότητα, και συμβάλλει ουσιαστικά στη σύνδεση της σχολικής γνώσης με την καθημερινή εμπειρία.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές για την προσπάθεια και την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τους καθοδήγησαν.

Αυτή η καταχώρηση δημοσιεύτηκε στις 6 Μαΐου 2026, σε ΕΚ. 2025-2026. Βάλτε σελιδοδείκτη στο σύνδεσμο.