Αρχείο

e-twinning 2026

Με ιδιαίτερη χαρά ολοκληρώσαμε τη συμμετοχή του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning 2026, στο οποίο συνεργάστηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Τσεχία, τη Γεωργία, την Ουκρανία, την Πολωνία και τη Σερβία.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Β1, με τον συντονισμό της εκπαιδευτικού ΠΕ06 Ελισάβετ Παπαδοπούλου. Οι μαθητές και μαθήτριες, μέσα σε κλίμα δημιουργικότητας και ενθουσιασμού, αντάλλαξαν χειροποίητες κάρτες με ευχές και μηνύματα φιλίας. Παράλληλα, δέχτηκαν ευχές από τους νέους τους φίλους στο εξωτερικό, καλλιεργώντας το πνεύμα συνεργασίας, αλληλοσεβασμού και ευρωπαϊκής συνύπαρξης.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους, καθώς τα παιδιά ανέπτυξαν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, ενώ παράλληλα ένιωσαν πως ανήκουν σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή μαθητική κοινότητα.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συνεργάτες και μαθητές που συμμετείχαν σε αυτό το όμορφο ταξίδι συνεργασίας και πολιτισμικής ανταλλαγής!