Πολυήμερη Εκπαιδευτική επίσκεψη της Πολιτιστικής και της Περιβαλλοντικής ομάδας

Το Σάββατο 5 Μαΐου μέχρι και την Τρίτη 8 Μαΐου οι μαθητές της πολιτιστικής ομάδας «Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου» και της περιβαλλοντικής ομάδας «Εξερευνώντας μονοπάτια και διαδρομές» του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας, ταξίδεψαν στην Πελοπόννησο και την Αθήνα με σκοπό να γνωρίσουν από κοντά τα μέρη για τα οποία εργάστηκαν κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Στην πρώτη στάση μας στα Ιωάννινα, οι ομάδες περπάτησαν κατά μήκος της λίμνης Παμβώτιδας. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς την Πάτρα περνώντας από την καλωδιωτή γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης». Φτάνοντας στην Πάτρα προσκυνήσαμε στον Άγιο Αντρέα και συνεχίσαμε για το Ναύπλιο.

Τη δεύτερη μέρα ξεκινήσαμε για την Μονεμβασία όπου ανεβήκαμε στα τείχη, είδαμε τις βυζαντινές εκκλησίες και το σπίτι που γεννήθηκε ο ποιητής Γιάννης Ρίτσος. Επόμενη στάση στον Μυστρά. Το λεωφορείο μας ανέβασε στο κάστρο και κατεβαίνοντας πεζοί είδαμε την εκκλησία των Αγίων Θεοδώρων, του Αγίου Νικολάου, τη Μονή  της Παντάνασσας και τα Παλάτια των Κατακουζηνών και των Παλαιολόγων το οποίο αναστηλώνεται.

Την τρίτη μέρα επισκεφθήκαμε το Παλαμήδη στο Ναύπλιο και μερικοί από εμάς ανεβήκαν τα 999 σκαλιά του με τον Διευθυντή και οι υπόλοιποι ανεβήκαμε με το λεωφορείο. Μπήκαμε στην φυλακή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και είδαμε πως έζησε τις ο Ήρωας μας ο οποίος κατηγορήθηκε για εσχάτη προδοσία. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στην Επίδαυρο όπου η εξαιρετική ξεναγός μας μίλησε για τον τρόπου που κτίστηκε το αρχαίο Θέατρο και ζήτησε από τα παιδιά  να κάνουν ένα δρώμενο. Μετά από την Επίδαυρο επισκεφθήκαμε τις Μυκήνες όπου ξεναγηθήκαμε στους τάφους. Στη διαδρομή μας προς την Αθήνα, για την τελευταία διανυκτέρευσή, σταματήσαμε στον Ισθμό της Κορίνθου.

Την τελευταία μας μέρα ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο της Ακρόπολης και στην Ακρόπολη και στην Πνύκα όπου μίλησε ο Απόστολος Παύλος.

Τέλος είχαμε μια ωραία και κεφάτη επιστροφή και τα παιδιά έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις.